
Zonnebloem Zevenaar-West luncht en kijkt film in koffiehuis
ZEVENAAR - Gasten en vrijwilligers van Zonnebloemafdeling Zevenaar-West kwamen woensdag 10 juni samen in Koffiehuis Uniek in Oud-Zevenaar voor een lunch en een film over Zevenaar.
Voorzitter Mario van Vuuren heette iedereen welkom onder het genot van een kopje koffie. De lunch bestond uit tomatensoep, belegde kleine broodjes en een broodje kroket. Na de lunch draaiden de gasten hun stoelen bij voor een film die Zevenaar in 1950 vergeleek met Zevenaar nu. De beelden waren herkenbaar: de gasten reageerden enthousiast. De middag sloot af met een verrassingstoetje van de kok: tiramisu.
