Susanne Janssen voor de etalage van haar cadeauwinkel Voilà - Make it Personal in de Didamsestraat in Zevenaar. (foto: pr)
Susanne Janssen voor de etalage van haar cadeauwinkel Voilà - Make it Personal in de Didamsestraat in Zevenaar. (foto: pr)

Susanne stelt klant centraal in haar nieuwe cadeauwinkel Voilà

Zakelijk

Voilà - Make It Personal is ongetwijfeld de leukste cadeauwinkel van Zevenaar. In de overzichtelijk ingerichte etalage liggen accessoires, kindercadeaus, bijzondere voorwerpen voor ieder interieur en specifieke geschenken voor dames en heren. Het gaat veelal om originele cadeaus die je niet vaak elders ziet.

ZEVENAAR - De uitstraling aan de buitenzijde van de winkel nodigt uit om naar binnen te gaan en de vijfendertig jarige Susanne Janssen te ontmoeten, de eigenaresse van de onlangs geopende cadeauwinkel. Ze is enthousiast en klantgericht. De kracht van Susanne is haar creativiteit waarmee ze de cadeaus op wens van de klant kan personaliseren, vandaar de naam van de winkel: Voilà - Make it Personal.

“Het persoonlijk maken van de cadeaus doe ik in eigen beheer. Wij kunnen bijvoorbeeld een naam etsen op een drinkglas of een naam van een baby of een boodschap gericht aan oma of opa, op een rompertje vermelden. Wij verkopen prachtige cadeauzakken voor het Sinterklaasfeest waarop wij ook een leuke tekst of de naam van de familie kunnen vermelden”, vertelt Susanne. “Het valt mij op hoeveel opdrachten ik sinds de opening van de winkel heb gekregen. Het personaliseren van cadeaus spreekt mijn klanten aan.”

Susanne heeft diversiteit in het totale assortiment aangebracht, deze is van hoge kwaliteit. “Indien de klant dat wil dan kan ik, nadat ik enige informatie over de ontvanger van het geschenk heb gekregen, adviseren bij een keuze. Ik vind het prettig als iemand tot volle tevredenheid mijn winkel verlaat. Het is leuk om mensen blij te maken!” Er zijn ook gekke cadeaus te vinden. “Die liggen vooral op de herenschap, die zijn echte verrassend. De geschenken voor de moeder en haar nog ongeboren baby zijn daarentegen ontroerend om te zien, dat merk ik ook aan mijn klanten. Is de naam of het geslacht van de baby nog niet bekend, dan kan men na de geboorte terugkomen om het cadeau te laten personaliseren. Dat doen we graag!” Susanne stelt de klant centraal. “Ik probeer zoveel mogelijk aandacht te geven. De mening van de klant blijft voor mij van groot belang!”